Yellowstone national park vervolg - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Liesbeth Leijten - WaarBenJij.nu Yellowstone national park vervolg - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Liesbeth Leijten - WaarBenJij.nu

Yellowstone national park vervolg

Door: Liesbeth

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

30 Mei 2014 | Verenigde Staten, West Yellowstone

De laatste dag van Yellowstone hebben Yolanda en ik samen doorgebracht omdat Pieter ‘s nachts ziek was geworden. We denken dat hij iets verkeerds gegeten heeft. ‘s Morgens hadden we nog de hoop dat Pieter mee kon en hebben Yolanda en ik het plaatsje West Yellowstone gaan verkend. Maar bij terugkomst in het hotel gaf Pieter aan dat hij niet mee ging.

Samen reden we naar Mammoth hot springs. Je hebt het gevoel dat je op de maan loopt, want er groeit niets. De actieve geisers geven mooie kleuren. We maken een wandeling langs de geisers, waarvan een aantal een mooi terras vormen.

Bij het bezoekerscentrum worden we geadviseerd naar het westen te rijden richting Cooke City om wilde dieren te zien. En we hebben geluk want we zien bokken, herten en buffels met kalfjes die pas geboren waren.
Op de terugweg hebben we nog wolven gezien en een beer. Jullie begrijpen onze dag was geslaagd. Alleen heel jammer er niet bij was.

De terugreis naar Chicago werd langer dan gepland. Het vliegtuig dat ons naar Chicago zou brengen had eerst vertraging en vervolgens was er ook brand in verkeerstoren van Chicago. Het betekende dat we die dag niet meer naar Chicago konden vliegen en moesten overnachten in de plaats Belgrade.
Gelukkig konden we de volgende dag wel terugvliegen.

Het was een mooie trip waar we met veel plezier op terugkijken.

• 30 Mei 2014 - 10:26

Linda:

Hi Liesbeth,
    Leuk om weer wat foto's te zien van jullie tripje!
    X

• 30 Mei 2014 - 18:45

Ria Oomen:

leuke vakantie gehad met Pieter en Yolanda. Fantastische verslag.